tisdag 14 juni 2011

BOKBYRÅN


Jag o min vän K fick några dagar innan bokreleasen den helt underbara möjligheten att gå bananas på våran favoritsecondhand. Vi fick ta vad vi ville med oss till våran loppis om vi sålde sakerna för dem. Att gå runt innan det öppnat och få smyga in på lagret och bara frossa det var..helt helt underbart!!! Det blev några high five och hysteriska kvinnoskratt mellan våra fynd. Ett fint fynd var denna byrå i gräddvitt och ljusblå insidor i lådorna. Den gjorde sig verkligen med alla böckerna på scenen! Nu har jag trots dess skönhet ett förvandlingsprojekt på G för den! Bland alla andra får jag väl säga..Ni vet hur det är!

STOR TISDAGS KRAM / TINA

5 kommentarer:

EvaB sa...

Bokbyrå - härligt!

Tanjis sa...

Oj, va roligt.
Jag gick faktiskt genast in och beställde boken, den verkade så fin!

Ska bli kul att få hem den.

Lycka till!

C. Tvillingmamma sa...

Kul och grattis!

DesignSofie sa...

Nu har jag varit på Bokia och köpt din bok. Jätte mysig...Kram Sofie

elinloenn sa...

Jag fullständigt älskar er bok. Fick den av min härliga mamma för några dagar sedan :)
Imorgon bär det av på loppis för att fynda, och mitt projekt a la ert planteringsbord från boken är i full gång. Tack för all inspiration :D
Kram Elin